Marknadsundersökning

Om ni vill undersöka attityder, testa en ny produkt, förstå er marknad och målgrupp, undersöka preferenser osv så kan en marknadsundersökning vara ett bra verktyg.

Läs mer

Varumärkesundersökning

Med en varumärkesundersökning mäter vi tex. varumärkeskännedom och attityd kring ert varumärke med mera och ger ett bra underlag för att utvärdera och utveckla ert varumärkesarbete.

Läs mer

Fokusgrupper

Fokusgrupper kan vara ett bra verktyg för generera förslag på produktutveckling, testa nya tjänstekoncept eller få djupare insikter kring ett varumärke, utvärdera en förpackning eller reklamfilm osv.

Läs mer

Webbplatsundersökning / webbplatsanalys

En webbplatsundersökning är ett bra verktyg för att få in underlag till att kvalitetssäkra och vidareutveckla webbplatser och intranät.

Läs mer

Jag vill veta mer